محل لوگو

الفبای زبان برنامه نویسی جاوا


الفبای زبان برنامه نویسی جاوا

بدون اغراق زبان برنامه نویسی جاوا به منزله یکی از معروف ترین زبان های برنامه نویسی در دنیا است چرا که از این زبان برنامه نویسی علاوه بر ساخت برنامه های کامپیوتری، در ساخت اپلیکیشن ها و بازی های اندروید نصب شده روی تلفن های همراه و تبلت ها و همچنین برنامه نویسی برای وب سایت های تعاملی مثل وب سایت بانک ها و موسسات بزرگ نیز استفاده می شود.

در حقیقت یکی از علل میزان محبوبیت این زبان برنامه نویسی در میان میلیون ها برنامه نویس حرفه ای در سرتاسر جهان این است که این زبان برنامه نویسی غیرممکن ها را ممکن ساخته است.

هیچ جای شگفتی نیست که آشنایی با زبان برنامه نویسی پلتفورم محبوبی همچون اندروید که بیش از 70درصد سهم بازار جهانی را در میان تلفن های همراه به خود اختصاص داده است می تواند امید بخش آینده مالی خوبی نیز برای برنامه نویسان این حوزه باشد.

زبان برنامه نویسی جاوا زبان ساده ای است مخصوصاً برای کسانیکه از پیشینه برنامه نویسی با Cو ++ Cبرخوردار باشند.

در زبان جاوا شیئ گرایی مورد استفاده قرار می گیرد به این شکل که هر چیزی در زبان جاوا یک شیئ است و همین مسئله برنامه نویسی در محیط جاوا را بسیار ساده می سازد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد جاوا مدیریت حافظه است که حافظه تخصیص داده شده را مدیریت کرده و به موقع آزاد می کند. جاوا این امکان را به ما می دهد تا در آن واحد چندین برنامه را به طور هم زمان اجرا کنیم.


از دیگر مزایای این زبان برنامه نویسی می توان به امنیت بالای برنامه هایی اشاره کرد که با جاوا نوشته می شوند چرا که جاوا با ایجاد یک Firewallمابین کامپیوتر شما و شبکه، از حمله ویروس ها به اطلاعات شخصی شما جلوگیری به عمل خواهد آورد.

برنامه های نوشته شده توسط جاوا قابلیت حمل دارند و روی هر سیستمی که جاوا روی آن نصب باشد قابل اجرا است.

 

ویژگی های این محصول:

در زمینه برنامه نویسی به زبان جاوا تا کنون کتاب های زیادی به دو زبان انگلیسی و فارسی نگاشته شده است که بعضا حجم بسیار بالایی دارند و خواندن آنها مدت زمان زیادی به طول می انجامد و اگر خواننده بخواهد در حین خواندن تمرین هم بکند این زمان طولانی تر هم خواهد شد.

با این وجود به دلیل فرار بودن این مطالب، پس از مدتی بیشتر آن ها از ذهن خواننده پاک می شوند و خواننده نیاز دارد تا دوباره به مرور مطالب بپردازد.

این محصول کار را برای شما در مرور مطالب آسان تر کرده است و همانند یک فلش کارت کنکور می تواند مفید واقع شود به طوری که به عنوان مثال اگر بخواهید در مورد کلاس ها بدانید کافی است که بخش classes را مرور کنید و یا در مورد متد ها می توانید به بخش Methods مراجعه کنید. این کار می تواند در زمان شما بسیار صرفه جویی کند.

همانطور که قبلا گفتیم کسانی که علاقه دارند زبان برنامه نویسی اندروید را فرا بگیرند باید با زبان جاوا آشنایی داشته باشند. یکی از سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کند سایت android-studio.ir می باشد که بخشی از این سایت به معرفی زبان جاوا می پردازد و یک فایل pdf در این زمینه در اختیار کاربران قرار می دهد.

محصول ما خلاصه برداری شده از مطالب این فایل است که به صورت اسلایدهای PowerPoint درآمده است. همچنین برای راحتی شما عزیزان از هر اسلاید یک فایل pdf نیز تهیه شده است که در پوشه محصول موجود است.

وجه تمایز این محصول با فایل موجود در سایت android-studio.ir، رنگ بندی متنوع مطالب است که درک مطلب را بسیار آسان تر می سازد.

لازم به ذکر است که محصول ما به تنهایی می تواند پاسخگوی علاقمندان در این زمینه باشد ولی توصیه می کنیم برای آشنایی بیشتر فایل pdf مزبور را نیز دانلود نمایید.

در ادامه می توانید یک نمونه از این اسلایدها را از اینجا دانلود کنید.

 

فهرست مطالب

درس اول مفاهیم اولیه برنامه نویسی به زبان جاوا

درس دوم متغیر ها

درس سوم عمل گرها

درس چهارم کلاس اسکنر

درس پنجم عبارات شرطی

درس ششم حلقه های تکرار

درس هفتم آرایه ها

درس هشتم کلاس ها

درس نهم تبدیل متغیر ها

درس دهم متد ها

درس یازدهم Constructor

درس دوازدهم Petrol Peroject

درس سیزدهم Math Class

درس چهاردهم Enumeration

درس پانزدهم static

درس شانزدهم final

درس هفدهم Interface

درس هجدهم Threads

درس نوزدهم Exceptions

 

تعداد کل اسلایدها   309 اسلاید

 

 


مبلغ واقعی 76,667 تومان    34% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 50,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1721

دیدگاه های کاربران (0)

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش   فایل 8 هزار تستی با 2177 صفحه و 153 مگابایت حجم   ... ...

دانلود بسته سوالات استخدامی عمومی آموزش و پرورش 1402 با پاسخنامه کاملا تشریحی

دانلود بسته سوالات استخدامی عمومی آموزش و پرورش 1402 با پاسخنامه کاملا تشریحی

بسته سوالات استخدامی عمومی آموزش و پرورش 1402 با پاسخنامه کاملا تشریحی     سوالات استخدامی تاریخ و فرهنگ تمدن آزمون آموزش و پرورش 1402 با پاسخنامه تشریحی سوالات استخدامی خدمات متقابل ایران و اسلام آزمون آموزش و پرورش 1402 با پاسخنامه تشریحی سوالات استخدامی صعود چهل ... ...

مجموعه طلایی سوالات عمومی استخدامی«7500 تست با پاسخنامه» (سوالات بسیار کلیدی و پرتکرار)

مجموعه طلایی سوالات عمومی استخدامی«7500 تست با پاسخنامه» (سوالات بسیار کلیدی و پرتکرار)

مجموعه طلایی سوالات عمومی استخدامی«7500 تست با پاسخنامه» (سوالات بسیار کلیدی و پرتکرار)     نمونه سوالات آمار و ریاضیات مقدماتی گردآوری شده برای آزمونهای استخدامی 490 عدد با پاسخنامه نمونه سوالات زبان و ادبیات فارسی 1287 عدد با پا سخنامه نمونه سوالات هوش و استعداد 805 ... ...

دانلود بسته جامع منابع استخدامی آموزش و پرورش

دانلود بسته جامع منابع استخدامی آموزش و پرورش

دانلود بسته جامع منابع استخدامی آموزش و پرورش     منابع دروس مشاوره منابع دروس تربیت بدنی و سلامت منابع دروس اختصاصی حیطه پرورشی منابع دروس حیطه عمومی پرورشی منابع دروس امور تربیتی و مشاوره   مشاوره  انسان کامل محدوده کل کتاب   شیوه های دعوت به نماز محدوده کل ... ...

دانلود بسته صفر تا صد هوش و استعداد معلمی ویژه کنکور دانشگاه فرهنگیان

دانلود بسته صفر تا صد هوش و استعداد معلمی ویژه کنکور دانشگاه فرهنگیان

بسته صفر تا صد هوش و استعداد معلمی ویژه کنکور دانشگاه فرهنگیان     ➕شامل بیش از 4 هزار نمونه سوالات هوش با پاسخ ➕جزوات کامل و جامع ویژه هوش ➕یک منبع تمام عیار برای عاشقان معلمی     ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما