محل لوگو

آموزش کسب درآمد از اینترنت(ماهانه 1 تا 5 میلیون تومان)


آموزش کسب درآمد از اینترنت(ماهانه 1 تا 5 میلیون تومان)

 ابتدا بیایید روش های مختلف کسب درآمد از اینترنت را که در ایران می توان به وسیله آنها به درآمد زایی رسید بررسی کنیم.

 

روش های کسب درآمد از اینترنت

روش های بسیار زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد اما همگی آنها در سه دسته کلی جای می گیرند:

1-راه اندازی کسب و کار اینترنتی(Online Business)

2-آزادکاری(Freelancing)

3-کسب درآمد در ازای شرکت در نظرسنجی(Paid Surveys) یا مشاهده تبلیغات(Paid Ads)

در ادامه به معرفی این روش ها و مزایا و معایب هر یک از آنها خواهم پرداخت و در نهایت روشی را به شما معرفی خواهم کرد که معایب سایر روش ها را می پوشاند.

 

1-راه اندازی کسب و کار اینترنتی

این روش یک از موثرترین و پر درآمد ترین روش های کسب درآمد از اینترنت است. در این روش شما اقدام به فروش کالا یا خدمات خود می کنید. اما آیا این روش برای همه مناسب است؟

قبل از اینکه کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید باید فوت و فن های آن را یاد بگیرید. سایت های زیادی هستند که به آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی می پردازند و انصافا برخی از آنها هم بسیار خوب به شما آموزش می دهند. اما بر خلاف ادعای آنها راه اندازی کسب و کار اینترنتی فرآیندی زمان بر است و هزینه بالایی نیاز دارد.

فرآیند راه اندازی کسب و کار اینترنتی به این صورت است که ابتدا شما باید ایده ای برای راه اندازی کسب و کار خود پیدا کنید سپس باید کالا یا خدمات مرتبط با ایده خود را تهیه کنید. در مرحله بعد باید سایت خود را راه اندازی کنید. پس از راه اندازی سایت خود، تازه کار شما آغاز خواهد شد.

ابتدا باید سعی کنید که برای سایت خود بازدید کننده جذب کنید و سپس با استفاده از روش های مختلف، بازدید کنندگان را به مشتری تبدیل کنید. بنابراین باید مفاهیمی مثل بازاریابی محتوا، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی اینترنتی و بهینه سازی سایت(سئو) را کاملا بلد باشید.

متاسفانه هیچ کدام از این سایت ها تمام این مفاهیم را یکجا به شما نمی فروشند بلکه سیاست کاری آنها به گونه ای است که به صورت جداگانه این آموزش ها را تهیه می کنند و هر یک را با مبالغی بعضا بالای 100 هزار تومان به فروش می رسانند. شما برای آنکه در کسب و کار خود موفق شوید باید تمام این آموزش ها را تهیه کنید که با احتساب هزینه های تهیه هاست و دامنه و نیز هزینه تهیه کالا و خدمات باید حداقل 1 تا 10 میلیون تومان در ابتدای کار هزینه کنید.

به طور کلی دو مشکل جدی کسب و کارهای اینترنتی را تهدید می کند:

1-دیده شدن: شما باید سعی کنید در بین هزاران رقیبی که کالا یا خدماتی مشابه شما عرضه می کنند دیده شوید. احتمالا وقتی نام فروشگاه اینترنتی را می شنوید یاد سایت هایی مثل دیجیکالا یا بامیلو می افتید در حالی که هزاران سایت دیگر وجود دارد که اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی کرده اند. حال مثلا اگر شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی باشید مشتری چگونه می تواند شما را بین این همه فروشگاه پیدا کند و از شما خرید کند؟

برای این کار باید به سئوی سایت مسلط باشید تا در نتایج جست وجو در صفحات اول جای بگیرید ولی این کار نیازمند گذر زمان است و از طرف دیگر همواره باید علم خود را به روز کنید.

2-تبدیل بازدید کننده به مشتری: اگر شما قصد خرید کالایی را داشته باشید از اولین فروشگاهی که وارد آن می شوید خرید می کنید؟ مسلما جواب شما منفی است.

حال فرض کنیم که شما توانسته اید بازدیدکنندگان زیادی را به سایت خود جذب کنید، آیا همه آنها از شما خرید خواهند کرد؟ چه دلیلی دارد که مشتری از شما خرید کند و مثلا نرود و از دیجیکالا خرید کند؟

در اینجا برای آنکه بازدید کننده را متقاعد کنید تا کالای شما را بخرد باید برای آن تبلیغ کنید در حالی که هزینه تبلیغات در اینترنت بسیار زیاد است یا اینکه باید به بازاریابی اینترنتی مسلط باشید که مبحثی بسیار تخصصی است و یادگیری آن هزینه بالایی را میطلبد.

پس دیدیم که کسب و کار اینترنتی برای همه مناسب نیست بخصوص کسانی که وقت کافی برای یادگیری فوت و فن های آن را ندارند یا کسانی که سرمایه کافی برای اینکار ندارند.

 

2-آزاد کاری

آزاد کاری به این معناست که شما در ازای دریافت وجه از یک فرد، قبول می کنید که پروژه ای را برای او به اتمام برسانید. این پروژه می تواند طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن موبایل، سئوسازی سایت، طراحی گرافیک، ترجمه کتب و مقاله و یا حتی تایپ کردن باشد.

پس اگر مهارت خاصی مانند آنچه که در بالا ذکر شد داشته باشید می توانید به راحتی کسب درآمد کنید. خوبی این کار در این است که نیازی به سرمایه یا راه اندازی سایت ندارد و تنها ابزار آن داشتن یک دستگاه کامپیوتر و تسلط به نرم افزارهای مربوطه است و با ثبت نام در سایت هایی که این خدمات را ارائه می کنند می توانید سفارش کار بگیرید.

تنها ایراد آن در این است که رقابت در این عرصه بسیار زیاد است و اگر بخواهید که از این راه درآمد کسب کنید باید توانایی های منحصربفردی داشته باشید. یک مثال می زنم. آیا در شغل مکانیکی مهارت همه مکانیک ها یکسان است یا مثلا همه پزشکان به یک اندازه مهارت دارند؟

بنابراین داشتن سابقه و تجربه زیاد در این نوع کسب و کار حرف اول را می زند و این کار برای کسانی که هیچ گونه مهارتی ندارند یا با داشتن مهارت فاقد تجربه کافی هستند مناسب نیست.

ناگفته پیداست که این روش هم مناسب همه کس نیست و فقط تعداد معدودی از افراد جامعه می توانند از این طریق به کسب درآمد بپردازند.

 

3- کسب درآمد در ازای شرکت در نظرسنجی یا مشاهده تبلیغات

سایت های زیادی هستند که حاضرند در ازای شرکت در نظرسنجی و نیز مشاهده تبلیغات آنها به شما پول بپردازند. برخلاف دو روش قبل این کار نه نیاز به مهارت خاصی دارد، نه سرمایه لازم دارد و نه وقت زیادی را از شما می گیرد. در اینجا هیچ رقیبی برای رقابت کردن وجود ندارد. تنها ابزار آن هم داشتن یک دستگاه کامپیوتر و دسترسی به اینترنت است.

از جمله این سایت ها می توان سایت های پرداخت در ازای کلیک(Pay Per Click) را نام برد. شما می توانید با عضویت در این سایت ها روزانه تعداد مشخصی(مثلا 10 تا) تبلیغ ببینید و با کلیک بر روی آنها به ازای هر کلیک مبلغ ناچیزی(مثلا 0.001 دلار) کسب کنید. پس از مدتی می توانید در ازای مبلغ خاصی اقدام به اجاره کردن زیرمجموعه بکنید که با کلیک آنها درصدی به صورت پورسانت دریافت می کنید و از این طریق می توانید زیرمجموعه های بیشتری اجاره کنید و به تدریج درآمد خود را افزایش دهید.

عیب بزرگ این سایت ها در این است که درآمد آنها بسیار کم است و مثلا درآمد شما پس از دو ماه به 1 دلار می رسد که با این مبلغ می توانید 5 تا زیرمجموعه اجاره کنید. از طرف دیگر مدت این اجاره یک ماهه است و پس از یک ماه دوباره با پرداخت پول باید اجاره آنها را تمدید کنید.

مشکل دیگر این است که اگر شما یک روز کلیک نکنید، کلیک های زیرمجموعه هایتان هم محاسبه نخواهد شد. از طرف دیگر معلوم نیست که زیرمجموعه های شما هر روز کلیک کنند یا خیر.

شما برای اینکه درآمد خوبی در این زمینه داشته باشید باید در چندین سایت به صورت همزمان عضو شوید و روی تمام تبلیغات آنها کلیک کنید. خود من حدود 2 سال پیش در این سایت ها عضو شدم و به مدت 6 ماه بر روی تبلیغات آنها کلیک کردم. علاوه بر مشکلاتی که گفتم عدم پرداخت این سایت ها پس از گذشت مدتی از فعالیت آنها بود. اصطلاحا به این سایت ها اسکم(Scam) یا کلاهبردار می گویند. اما بعضی از این سایت ها درآمدم را پرداخت کردند که مبلغ بسیار ناچیزی(حدود 10 دلار) بود.

بنابراین نمی توانید روی این سایت ها به عنوان یک منبع درآمد مناسب نگاه کنید چرا که با این مبلغ کم، هزینه اینترنت شما هم تامین نخواهد شد.

 

حال سوال اینجاست که چگونه می توان به درآمد تضمینی در اینترنت دست پیدا کرد؟

از چه روشی می توانیم بدون داشتن سرمایه به درآمد مناسبی برسیم؟

آیا می توانیم بدون اینکه نیاز داشته باشیم تا پای کامپیوتر یا موبایل بنیشینیم به کسب درآمد بپردازیم؟

جواب این سوالات مثبت است.

من در این بسته آموزشی روشی را به شما خواهم آموخت که بدون اینکه مهارت خاصی داشته باشید، بدون اینکه نیاز به سرمایه گذاری داشته باشید و بدون اینکه وقت زیادی صرف کنید به درآمد برسید.

همه می توانند از این روش استفاده کنند. فرقی ندارد که دانش آموز باشید یا خانم خانه دار، شاغل باشید یا بیکار، یک کاربر حرفه ای باشید یا کسی که اولین بار است پای کامپیوتر می نشیند. این روش برای همه اقشار جامعه با هر سن و شغل و جنسیتی مناسب است. کافیست فقط یکبار آن را امتحان کنید.

 

 

 

ویژگی های این بسته آموزشی چیست؟

در این بسته به صورت تصویری و کاملا گام به گام شما را با سایتی آشنا خواهم کرد که از همان ابتدای شروع فعالیتم در اینترنت با این سایت آشنا شدم. این سایت ویژگی هایی دارد که پس از گذشت 2 سال هنوز هم به فعالیت در این سایت ادامه می دهم.

از جمله ویژگی هایی که این سایت را از دیگر سایت ها متمایز می کند عبارتند از:

1-کار کردن با این سایت بسیار آسان است و اگر شما یکبار این آموزش را بخوانید تمام زیر و بم آن را فرا خواهید گرفت.

2- من در این مدت بیش از 10 بار درآمدم را از این سایت برداشت کرده ام.

3-در این مدت تعداد کاربران این سایت از حدود 2 میلیون نفر به بیش از 10 میلیون نفر رسیده است.

4-رتبه الکسای این سایت در حال حاضر 1125 است که با توجه به وجود میلیون ها سایت در اینترنت، نشان دهنده محبوبیت بالای این سایت در بین کاربران است.

5-روش های کسب درآمد از این سایت متنوع است و فقط به یک روش محدود نمی شود.

 

این بسته از 4 فایل تشکیل شده است که در فایل اول مقدماتی در رابطه با پول الکترونیکی آورده شده است. سپس در فایل دوم به صورت تصویری نحوه افتتاح کیف پول الکترونیکی به شما آموزش داده می شود. در فایل سوم به معرفی سایت مذکور و قسمت های مختلف آن پرداخته ام و در فایل چهارم هم استراتژی هایی به شما آموزش داده می شود که من در طول این 2 سال آن ها را آموخته ام و در صورتی که به درستی از این استراتژی ها استفاده کنید می توانید به درآمد های میلیونی برسید.

 

ارزش واقعی این بسته بسیار بیشتر از قیمت آن است. چرا که پس از مدتی می توانید چندین برابر قیمت آن، از اینترنت کسب درآمد کنید. البته به شرطی که از استراتژی ها به درستی استفاده کنید. من تضمین می کنم که در صورت استفاده درست از این استرتژی ها در بدبینانه ترین حالت پس از 6 ماه می توانید ماهانه بیش از یک میلیون و پس از یکسال بیش از پنج میلیون تومان درآمد داشته باشید. درحالی که در روش های دیگر، کسب این مبلغ بسیار بیشتر از اینها طول می کشد و تضمینی هم وجود ندارد که درآمد شما پایدار باشد.

بنابراین این بسته را با پایین ترین قیمت در اختیار شما می گذارم و قیمت آن هم بابت وقتی است که در تهیه این آموزش صرف کرده ام و نیز به خاطر در میان گذاشتن تجربیاتی با شماست که در طول این 2 سال کسب کرده ام.

به خاطر داشته باشید که ارزش وقت بسیار بیشتر از پول است چراکه پول از دست رفته را می توان جبران کرد درحالیکه زمان از دست رفته دیگر بازنخواهد گشت. پس با خرید این بسته در وقت خود صرفه جویی کنید و راهی را که من در طول 2 سال طی کرده ام در کمتر از 6 ماه طی کنید.

 

 

نحوه فعالیت در این سایت

 

سیاست کاری این سایت را می توان در یک جمله خلاصه کرد: "از اوقات فراغت خود کسب درآمد کنید"

 

اگر شما هم جزو کسانی هستید که روزانه وقت زیادی را در فضای مجازی می گذرانید این روش مخصوص شماست. روش کار به این صورت است که شما پس از آنکه به اینترنت متصل شدید، سایت مذکور را باز کرده و کلید خاصی را که در سایت تعبیه شده است میفشارید. در اینجا مبلغی به حساب شما اضافه شده و سپس تایمر سایت به صورت معکوس شروع به شمارش می کند و پس از یک ساعت با صدای هشدار، شما را آگاه می کند. بنابراین شما در این مدت می توانید به سایر کارهای خود برسید.

 

اگر شما مثلا روزی دو ساعت در اینترنت باشید، سه بار می توانید دکمه را بفشارید. این تنها یکی از روش های کسب درآمد از این سایت است و سایر روش ها و استراتژی ها در بسته به تفصیل شرح داده شده است.

 

 

 

در صورت هرگونه سوال در مورد این محصول از طریق تلگرام به شماره 09185805834 پیام بدهید یا از پایین همین صفحه و یا از قسمت تماس با ما سوالات خود را مطرح کنید.

همچنین می توانید پس از خرید محصول، از پایین همین صفحه، نظرات خود را در درمورد این محصول با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

 

 

 


مبلغ واقعی 49,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 24,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 2868

برچسب های مهم

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش   فایل 8 هزار تستی با 2177 صفحه و 153 مگابایت حجم   ... ...

دانلود بسته منابع استخدامی رشته عمران و معماری

دانلود بسته منابع استخدامی رشته عمران و معماری

دانلود بسته منابع استخدامی رشته عمران و معماری     دانلود جزوه آمار و احتمالات مهندسی دانلود جزوه آموزش کامل نرم افزار اتوکد ۲۰۱۲به زبان فارسی دانلود جزوه مکانیک سیالات دکتر سلطانپور دانلود جزوه روستا ۱ دانلود جزوه مصالح ساختمانی رشته معماری دانشگاه پیام نور دانلود ... ...

دانلود بسته سوالات استخدامی عمومی آموزش و پرورش 1402 با پاسخنامه کاملا تشریحی

دانلود بسته سوالات استخدامی عمومی آموزش و پرورش 1402 با پاسخنامه کاملا تشریحی

بسته سوالات استخدامی عمومی آموزش و پرورش 1402 با پاسخنامه کاملا تشریحی     سوالات استخدامی تاریخ و فرهنگ تمدن آزمون آموزش و پرورش 1402 با پاسخنامه تشریحی سوالات استخدامی خدمات متقابل ایران و اسلام آزمون آموزش و پرورش 1402 با پاسخنامه تشریحی سوالات استخدامی صعود چهل ... ...

مجموعه طلایی سوالات عمومی استخدامی«7500 تست با پاسخنامه» (سوالات بسیار کلیدی و پرتکرار)

مجموعه طلایی سوالات عمومی استخدامی«7500 تست با پاسخنامه» (سوالات بسیار کلیدی و پرتکرار)

مجموعه طلایی سوالات عمومی استخدامی«7500 تست با پاسخنامه» (سوالات بسیار کلیدی و پرتکرار)     نمونه سوالات آمار و ریاضیات مقدماتی گردآوری شده برای آزمونهای استخدامی 490 عدد با پاسخنامه نمونه سوالات زبان و ادبیات فارسی 1287 عدد با پا سخنامه نمونه سوالات هوش و استعداد 805 ... ...

دانلود بسته جامع منابع استخدامی آموزش و پرورش

دانلود بسته جامع منابع استخدامی آموزش و پرورش

دانلود بسته جامع منابع استخدامی آموزش و پرورش     منابع دروس مشاوره منابع دروس تربیت بدنی و سلامت منابع دروس اختصاصی حیطه پرورشی منابع دروس حیطه عمومی پرورشی منابع دروس امور تربیتی و مشاوره   مشاوره  انسان کامل محدوده کل کتاب   شیوه های دعوت به نماز محدوده کل ... ...

دانلود بسته صفر تا صد هوش و استعداد معلمی ویژه کنکور دانشگاه فرهنگیان

دانلود بسته صفر تا صد هوش و استعداد معلمی ویژه کنکور دانشگاه فرهنگیان

بسته صفر تا صد هوش و استعداد معلمی ویژه کنکور دانشگاه فرهنگیان     ➕شامل بیش از 4 هزار نمونه سوالات هوش با پاسخ ➕جزوات کامل و جامع ویژه هوش ➕یک منبع تمام عیار برای عاشقان معلمی     ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما